Santa Oliva celebra el lliurament de premis del I Campionat de Dominó al Local Cultural

Ajuntament de Santa Oliva

Aquest dimecres a la tarda s’ha celebrat al Local Cultural de Santa Oliva el lliurament de trofeus del I Campionat de Dominó del municipi.

L’acte ha servit per reconèixer la participació de totes les persones que han pres part en aquesta primera edició del campionat, una iniciativa que neix amb la voluntat de fomentar la convivència i la participació entre els diferents barris del municipi.

Des de l’Ajuntament de Santa Oliva s’ha volgut agrair especialment la implicació i el treball d’en Miquel Tamayo, gràcies al qual aquest primer campionat s’ha pogut fer realitat.

El Campionat de Dominó s’ha concebut com una activitat de caràcter social i lúdic, amb l’objectiu de crear un espai de trobada, intercanvi i cohesió entre el veïnat de Santa Oliva, reforçant així els vincles comunitaris del municipi.

Amb aquesta primera edició, l’Ajuntament valora molt positivament la resposta i la participació, i no descarta la continuïtat de la iniciativa en futures edicions.