Entrega de premis als finalistes del Concurs del Cartell de Carnaval 2025

Dimarts es va celebrar l’acte d’entrega de premis als finalistes del Concurs del Cartell de Carnaval 2025 de Santa Oliva.

El cartell guanyador, com ja es va anunciar el passat divendres durant la celebració del Carnaval a l’escola, ha estat el de Laura Martínez Cuevas.
 
El segon premi ha estat per a Carlota Arnau Ventosa, mentre que el tercer premi ha recaigut en Paula Aguilar Parra.
 
Des de l'Ajuntament de Santa Oliva volem felicitar a tots i totes les participants de 6è curs, per la seva creativitat i esforç en aquest concurs, que cada any compta amb una gran implicació de l'alumnat.
 
Els premis atorgats han estat jocs de taula per a les tres guanyadores i, com a reconeixement a la seva participació, dos jocs més per a cada classe de 6è que ha presentat cartells al concurs.
 
Moltes gràcies a tots i totes per formar part d’aquesta iniciativa del grup Tornem-hi i l'escola La Parellada.