Convocatòria d’una plaça de tècnic/a de biblioteca i arxiu municipal, mitjançant el programa de Joves en pràctiques.

L’ Ajuntament de Santa Oliva ha rebut una subvenció destinada a la contractació de persones prioritàriament en situació d’atur i per realitzar contractes formatius per a l’obtenció de pràctica professional per import de 43.225€

 
L’ajuntament de Santa Oliva ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procés de selecció mitjançant concurs de mèrits d’una plaça de tècnic/a de biblioteca i arxiu municipal, en règim laboral temporal en pràctiques, per un període d’un any.
 
A partir d’avui s'obre el termini de presentació de sol·licituds, que serà fins a la data límit del 5 de febrer de 2024 (inclòs) , a presentar a les Oficines de Treball de la Generalitat.

 

La plaça sol·licitada per aquesta subvenció és la següent:

 

Lloc: Tècnic/a de biblioteca i arxiu Codi: GC2-1|Baix Penedès|Bibliotecari/a

El perfil professional de la persona que ocupi aquest lloc de treball haurà de desenvolupar les competències adquirides a través dels estudis assolits de la llicenciatura de grau de Biblioteconomia i arxivística per tal de desenvolupar les següents funcions: Dirigir i gestionar el funcionament de la biblioteca i arxiu municipal.

Executar funcions tècniques, d'acord amb la seva formació i especialització, dins del seu àmbit d'actuació

Atendre a les persones usuàries presencialment, per e-mail i per telèfon

Fer les altes de les persones usuàries, recollint les dades.

Cercar, imprimir i escanejar la documentació sol·licitada per l'usuari.

Analitzar les necessitats d'informació de la comunitat, incloses les d'aquelles persones que no poden desplaçar-se a la biblioteca, i vetllar per tal que s'hi doni resposta.

Planificar, adquirir i mantenir el fons bibliogràfic en tots els suports existents, Catalogar-lo i classificar-lo.

Revisar l'ordenació i classificació del fons existent a les prestatgeries.

Proposar la selecció i adquisició de nous exemplars i selecció i tractament del fons obsolet.

Revisar l'ordenació i classificació del fons existent a les prestatgeries.

Supervisar el bon funcionament dels processos vinculants a la selecció i tractament dels fons obsolet.

Supervisar i controlar la disponibilitat d'espais, maquinari i materials de l'edifici.

Organitzar i desenvolupar activitats culturals i de promoció a la lectura i fer-ne l'avaluació.

Reparar llibres i documents.

La selecció es farà a través de l’oficina de treball del Vendrell on es publicarà l’oferta

Els candidats/es hauran de complir els següents requisits:

  • Tenir entre 16 i 30 anys
  • Acreditar la possessió de títol del grau de Biblioteconomia i arxivística
  • Estar inscrits a l’oficina del Servei d’Ocupació de Catalunya com a demandant de feina no ocupat
  • Estar inscrit al registre del Sistema Nacional de Garantia Juvenil amb la condició de beneficiari.

Podeu consultar les bases de la convocatòria en el document adjunt.

Informació addicional